Monday, August 13, 2012

Review Basic New York Quattro Eyeshadow&Basic hydro perfect

Buna,dragelor,astazi vreau sa va prezint un review despre produsele marca Basic.Eu le-am primit de la mama mea,care la randu`ei mi le-a cumparat din Austria fiind la promotie.Nu stiu sigur daca in Romania se gasesc,nu am incercat sa le caut,dar daca doreste cineva,o sa ma interesez.
Sa incepem.

1.Paleta New York Quattro Eyeshadow contine 4 culori:bej,rosu,albastru si maro.Culorile nu mi se par foarte pigmentate,dar cu primerul Elf devin acceptabile,sunt putin profoase,dar imi plac ca se blenduiesc foarte usor,se vad frumos pe ploapa.Ma fascineaza culoarea rosie,se vede foarte interesant,iar maroul poate fi folosit si ca fard de sprancene.
A costat  1,79 E,la pretul asta nu pot sa am pretentii foarte mari,dar sunt chiar foarte ok,nu ma asteptam.

2.Fondul de ten Basic hydro perfect-Am avut multe indoieli in privinta lui,mi-a fost frica sa il incerc,culoarea mi se parea oribila,dar acum 2 zile mi am facut curaj si am incercat sa il aplic pe fata.Este foarte hidratant,din consistenta mi am dat seama ca,contine ulei,l-am simtit foarte hidratant pe fata,acoperire medie spre mare,DAR eu avand tenul mixt nu il pot purta vara,poate la iarna in combinatie cu un fond de ten mai deschis.Culoarea este destul de inchisa si asta e cam deprimant.Sunt curioasa cum o sa se comporte la iarna cand tenul meu va fi mixt spre uscat.Per total sunt oarecum incantata de el,mi-a depasit cu mult asteptarile.Cand il vedeam ma gandeam doar ca e o crema nuantatoare si ca daca il folosesc o sa apar cu pete inchise pe fata.Habar nu am de ce am gandit asta despre el:))
A costat 3,79 la reducere,sunt curioasa cat este la pret intreg.


Acum va las cu poze.





No comments:

Post a Comment