Thursday, August 16, 2012

Garnier BB Cream

Hey,girls!M-am hotarat sa imi spun si eu azi parerea in legatura cu BB Cream-ul de la Garnier.Eram foarte fascinata de el la inceput,dar m-a dezamagit.
Trecand prin Grant(mall-ul acela din Crangasi in care se gaseste standul Essence)m-am gandit ca ar fi o alternativa mai buna a fondului de ten pe timp de vara,l-am achizitionat si acasa....am avut o mare dezamagire.Miroase ingrozitor a alcool,uneori simt mancarimi pe fata dupa aplicare,dar ma deranjeaza in mod special ca arata cam cakey,da un aspect pudrat,imi da impresia de un ten nehidratat.
Am incercat sa il aplic cu degetele,cu buretel,cu pensula Stipple de Elf si nimic,pur si simplu nu vrea sa arate bine deloc.Habar nu am ce sa mai fac.Any ideas?

A costat in jur de 20 si ceva de ron.Parca imi pare rau ca am dat banii pe ceva atat de...nefolositor.



No comments:

Post a Comment