Tuesday, August 28, 2012

Gel de dus+Lotiune de corp Aldo Vandini

Hello,girls!Astazi m-am gandit sa va povestesc despre produsele Aldo Vandini.Stiu ca la noi nu sunt foarte cunoscute.Sincer,nici eu pana sa le primesc nu auzisem de ele,sunt cumparate tot din Austria,dar nu stiu magazinul.

1.Spicy Shower Gel,Spirit of India -este primul pe care l-am incercat si am fost foarte incantata,imi place tare mult cum miroase,mie personal mi se pare ca miroase un pic a mandarina,dar nu sunt sigura pentru ca imi e foarte greu sa compar mirosul,nu am auzit pana acum de combinatia ginger&tamarind.Mirosul persista cam 2-3 h dupa utilizare,il simt destul de hidratant,nu am avut alergii de la el,ba chiar il consum cu grija pentru ca nu stiu cand voi putea sa mai achizitionez alt tub.Pretul nu il stiu,din pacate.

2.Spicy Body Lotion,Spirit of India-lotiunea aceasta de corp o folosesc pe picioare dupa epilat,mi se pare foarte buna,hidrateaza,nu mi s-a intamplat sa ma irit din cauza ei si nici nu am avut problema sa imi murdaresc pantalonii fiindca nu lasa o pelicula grasa ci se absoarbe usor si lasa pielea catifeltata.Are acelas miros ca si gelul de dus,pe mine una ma duce cu gandu`la Craciun,probabil pentru ca mi se pare ca miroase a mandarine.Nu ii stiu pretul si tare ma oftic pentru ca mi-ar placea sa o recumpar.

Stiu ca nu am mai postat de ceva timp,dar am avut niste probleme care nu mi-au permis sa imi ocup timpul cu blogul.Sunt foarte fericita ca am 4 persoane care ma urmaresc,sper sa ma descopere si alte fete,imi place tare mult ceea ce fac.

Poimaine voi reveni cu un machiaj,atunci cred ca o sa am cele mai mari emotii.

Va las cu poze.Pupici


No comments:

Post a Comment