Wednesday, August 8, 2012

Buna!Pentru prima oara.

Buna,fetelor!Sunt un pic emotionata pentru ca vreau de mult timp sa imi deschid un blog despre beauty si cam tot ce tine de ea.Am evitat pana acum pentru ca nu eram sigura,nu aveam materiale,nu stiam cum voi fi primita.Nu vreau sa fac parte din blogurile aparute ca ciupercutele dupa ploaie,ci chiar vreau sa impartasesc cu voi informatii si sa iasa ceva intr-adevar frumos.

Ma numesc Luminita,am 18 ani,sunt eleva la liceu,profilul "Protectia mediului",pe viitor mi-as dori sa urmez Facultatea de Ecologie,iar visul meu este sa imi deschid un salon bazat doar pe make-up....si daca nu cer prea mult..o linie de cosmetice "ecologice".

Nu m-as supara daca as primi ajutor(nu ma descurc deloc cu Blogger),critici constructive.

Acum va las cu cateva incercari de "make-up" pe diferite prietene.










Data viitoare revin cu o postare consistenta,deoarece acum am emotii si nu cred ca ar iesi ceva prea bun.Va pup!

No comments:

Post a Comment