Thursday, August 9, 2012

Kitty Studio

Buna fetelor,din nou.

Azi vreau sa va vorbesc despre prima mea experienta cu unghiile false.Am achizitionat acum 3 saptamani un voucher cu 30 ron,tips sau protectie cu gel la Kitty Studio/Academia Andy Panait.Nu eram prea entuziasmata pentru ca ma gandeam ca daca sunt cu voucher,nu o sa prezint interes,o sa fie treaba de mantuiala,probabil o sa plec dezamagita.

Dupa ce am comandat voucher-ul,am sunat pentru programare,nu stiu sigur cu cine am vorbit,dar a fost extrem de amabila,am stabilit o ora de comun acord si am asteptat curioasa ziua cea mare.
Frica mea cea mai mare era sa nu ma trezesc cu niste unghii late,groase,puse alandala,dar spre mirarea mea Mihaela,tipa care s-a ocupat de mine,s-a descurcat excelent.Rareori gasesti o persoana asa blanda si deschisa la orice tip de discutii.Am abordat pana si subiectul legat de bac in cele 2h cat a durat procedura.Nu ma asteptam ca unghiile sa arate atat de bine si sa primesc atatea laude,arata de parca ar fi naturale,nu sunt grosolane.


As reveni cu mare placere la intretinere,dar ma impiedica locatia un pic cam prea departe pentru temperaturile de afara.
Am platit o diferenta de 20 Ron pentru french cu gel,iar tehnica buretelului a fost incercata de mine acasa,din curiozitate.

Per total,eu cred ca am iesit bine din treaba asta si mi-ar placea sa repet experienta.




No comments:

Post a Comment